1. VISKOMED zobowiązany jest dostarczać Klientom Produkty bez wad.
2. Klient ma prawo składać reklamacje dotyczące Produktów. Składanie reklamacji odbywa się:
1. drogą elektroniczna na adres email: biuro@viskomed.pl
2. w formie pisemnej na adres siedziby VISKOMED ul. Warszawska 44/50 , 95-200 Pabianice
3. Przedmiotem reklamacji może być zarzut spełnienia świadczenia przez VISKOMED niezgodnie z warunkami i zasadami określonymi w Regulaminie lub w powszechnie obowiązujących przepisach prawa. Zgłoszenie reklamacyjne winno określać dane Klienta oraz zwięzły opis zgłaszanych zastrzeżeń i uwag.
4. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni, chyba że podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia. W takim przypadku VISKOMED zwróci się do Klienta z prośbą o odpowiednie uzupełnienie reklamacji; termin do rozpoznania reklamacji liczony będzie wówczas od daty otrzymania stosownych uzupełnień od Klienta.
5. W przypadku niemożności rozpatrzenia reklamacji w terminie określonym w ustępie poprzedzającym, VISKOMED informuje o tym Klienta, podając przyczynę przedłużenia terminu oraz przewidziany czas udzielenia odpowiedzi.